JustLiikeMayasLife

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Lite köpta saker

Av Maya Kugsstett - 26 september 2012 09:18

Hej!

När jag var på Grandsammarkand i Växjö .. Köpte jag halv mkt ;D

Jag köpte en mascara . Den var int från X Factor .. Venne var den var ifrån men sak samma   

Senköpte jag två tröjor på CUBUS !  Det är världens bästa butik ! (Tkr jag )

Den första tröjan var en fin röd tröja som var ganska slapp och så hade den en lång dragkedja heja vägen ner :)

den andra tröjan var ganska kort .. Den hade också dragkedja men en lite kortare dragkedja ..

Den hade stjärnor och var hel svart men stjärnorna var vita :)

Ja.. Det var allt jag köpte :)

Eller vänta! Jag köpte 3 trosor och det var från ..BODY ZONE :')

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya Kugsstett - 7 december 2012 15:46

Lägg av jag ser dig!:)

Av Maya Kugsstett - 10 november 2012 14:23

Av Maya Kugsstett - 7 november 2012 08:32

Hej ! Idag chillar jag i skolan vi datorn    Ganska kul ;D ÖNSKAR man fick gå in på msp .. Men nej -.-' Tröök -.-**;D Mycket man inte får göra i skolan .. ;DD De har ingen kamera på datorn ! Eller över huvetaget .. --..-- Om de hade de...

Av Maya Kugsstett - 3 november 2012 18:10


Hej ! Igår vad jag på ullared och köpt mycket roligt och bra ! Köpte till exempel strumpor, Kläder alltså . Vantar ! alltid bra och ha:) Något svart töj-bart linne med boxer troser till '.' '.' )(: Köpte en monster high docka ;) Tkr det ee kul ...

Presentation

Hej! Jag älskar att sjunga.Friidrott och lite sportiga saker:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards