JustLiikeMayasLife

Direktlänk till inlägg 2 september 2012

TURKIET :D

Av Maya Kugsstett - 2 september 2012 09:37

Hej ! Jag åker till Turkiet om cirka 3 dagar .. Och det är första resan !! D; 

Jätte pirrig ! Lovar . Men jag vet inte vad man ska ha med .. Ska man ha med onödigt som man oftast behöver elr vad ? ;O HELP ME PLICSE !

Skicka meddelande på MSP .. BARA SKRIV ;D 

Men ska jag ha med mig kläder till en vecka då ? . Vad ska man köpa ? Vad ska man dricka ? Vad ska man äta ? Ja jag har 10000 frågor just nu ;D

Men en sak till !.. SKA MAN PRATA MED DE SOM VERKAR SVENSKA????

Ojj glömde ju säga : Jag heter Sissi.ankan På MSP så ni vet det .. Så att ni kan skicka   till mig .. Men det flesta är säkert redan vänner med mig och ni int vet det :)

OJ JUST DET GLÖMDE FRÅGA : Är det dag i Sverige när det är natt i Turkiet ?

Ni vet så som det är i Mexiko :) Eller hur man stavar det ..-.-

Japp ... Det var det .. Men HEJ   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya Kugsstett - 7 december 2012 15:46

Lägg av jag ser dig!:)

Av Maya Kugsstett - 10 november 2012 14:23

Av Maya Kugsstett - 7 november 2012 08:32

Hej ! Idag chillar jag i skolan vi datorn    Ganska kul ;D ÖNSKAR man fick gå in på msp .. Men nej -.-' Tröök -.-**;D Mycket man inte får göra i skolan .. ;DD De har ingen kamera på datorn ! Eller över huvetaget .. --..-- Om de hade de...

Av Maya Kugsstett - 3 november 2012 18:10


Hej ! Igår vad jag på ullared och köpt mycket roligt och bra ! Köpte till exempel strumpor, Kläder alltså . Vantar ! alltid bra och ha:) Något svart töj-bart linne med boxer troser till '.' '.' )(: Köpte en monster high docka ;) Tkr det ee kul ...

Presentation

Hej! Jag älskar att sjunga.Friidrott och lite sportiga saker:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards